loading...
بزرگترین سایت تفریحی
amir loplop بازدید : 20 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
فک و فامیله داریم

فک و فامیله داریم

فک و فامیل که ما داریم

 

Fak Famil Ke Ma Darim

 

 

 

ینی جایزه هایی که مامانم برای WC رفتن به موقع خواهر زاده 3 سالم در نظر میگیره

فدراسیون های جهانی برای قهرمانان جهان در نظر نمیگیرن

 

 

 

فک و فامیل که ما داریم

 

Fak Famil Ke Ma Darim

 

 

 

آقا ما چندتا کاکتوس داریم

من : مامان اینارو آب بدم؟

مامانم : آره فقط لبخند بزن بهشون!

من : اینجوری خوبه ؟

مامانم : نه مس انسان!

من ،حالا رفتم آب دادم اومدم

مامانم : برو اوناکه تو راپله اس هم آب بده، بهشون صبح بخیرم بگو!

یعنی همچین خانواده لطیفی هستیم

 

 

 

فک و فامیل که ما داریم

 

Fak Famil Ke Ma Darim

 

 

 

یه عمو دارم با قرآن میره خرید

به فروشنده میگه دس رو قرآن بذار بگو چند خریدی

فک و فامیله داریم؟

 

 

 

فک و فامیل که ما داریم

 

Fak Famil Ke Ma Darim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیایید خدارا واسه این همه نعمتی که داده سپاس گوییم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سن شما ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 972
  • بازدید کلی : 6,809
  • کدهای اختصاصی